Det är inte munsår

clara är nog den klantigaste vännen jag har! hon ska alltid göra illa sig och när hon gör det så måste det alltid vara så dramatiskt. Den här gången har hon svimmat och slagit i hela anstiktet i marken, slagit ut en tand och läppen är en stor sårskorpa! Så nu kan stackarn knappt äta mat. Hon lever på sopor och yogurt.
Som ni kanske fattar så har jag träffat den här olycksfågeln idag. Vi åkte till Leken och badade med hennes mor. Vattnet va svinkallt så vi doppa bara fötterna. Och det räckte kan jag säga! Hela kroppen blev kall när man bara nudda tårna. Kom hem vid 3 och nu är jag snart klar för att möta upp Johanna för att ha filmkväll hemma hos Fille. Men det blir en tidigkväll eftersom jag ska åka med bussen 08.45 till stockholm.


Kommentarer
Postat av: Melinda från sportscamp

Fin blogg :D <3 Puss

2009-08-05 @ 21:41:23
URL: http://burkmaat.blogg.se/
Postat av: moa

va hemskt!! ;S haha

2009-08-19 @ 20:03:34
Postat av: clara

HAHAHAH herregud, barnförbjudna bilder vaaa :D <3

2009-08-27 @ 13:14:24
URL: http://claralundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0