Djupa hav och vatten skrämmer mig

Om en liten stund åker mamma och pappa med jennie ( som precis kommit hem ) till hagfors och det betyder att jag och charlie blir själva hemma. dom har köpt hem biff och pommes till middag som antagligen jag får fixa till själv sen. Igår va jag ute med mina honies. Vi var i brickeberg men blev utslängda efter bara någon timme. Vi gick mot stan men efter en stund o väldigt mycket tjat så tog jag bussen till Björkhaga för att sova hos linus medans dom andra gick till max. Jag har verkligen världens bästa vänner. dom förstår mig ( oftast, haha ) och ja, dom är bara underbara! Skulle aldrig klara mig utan er. Vakna till 06.49 imorse utav att alex skickade sms o sa att hon skulle gå på planet nu. Hon har antagligen inte kommit fram än. skulle tro att hon är någonstans över atlanten nu och tittar på film eller sover. Det ska ni veta om mig. jag har skräck att flyga över öppet vatten! Jag har jättesvårt att bada i djupt vatten, vill liksom se botten när jag badar och sånt. skulle aldrig i hela mitt liv simma ut i ett kalkbrott tex. Har varit så ända sen jag var liten. Då trodde jag till och med att det skulle komma ett monster och dra ner mig under vattnet så jag skulle drunkna. Antar att det sitter kvar någonstans. så min värsta dröm är att störta ner i tex atlanten. Skulle mycket hellre landa på ett berg även fast det är en självklar död. för det djupa vattnet skrämmer mig verkligen!

Nej nu ska jag nog ta och gå till ica eller nått, köpa mig lite choklad och sörja att den här kvällen/dagen inte kommer vara så rolig. Men jag klarar mig nog. haha har väl bara haft för många göra-ingenting-dagar den här sommaren..

Kommentarer
Postat av: Alex

nu är jag framme :)

2009-08-30 @ 07:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0