en dag åt ingenting

tisdag och alla börjar skriva om skolstarter och alla viktiga inköp som behövs till den stora dagen, min stora dag är på torsdag så jag har fortfarande sommarlov i två dagar. kanske inte så mycket och jag sitter mest i sängen o tittar på film. kanske inte låter så roligt att inte ta vara så sina två sista dagar men jag som person behöver några dagar för mig själv. då jag kan dunka musik tills högtalarna spricker, äta bullar till frukost, lunch och middag och gå runt i lägenheten helt sur och äcklig. Jag kanske har tråkigt för stunden just då , men jag har lärt mig att dessa tråkiga dagar lär mig att ta vara på de dagar jag har massa att göra och inte får chansen att göra det jag gör nu. Vara med mig själv, och den ellen ingen (förutom min familj) känner. Mitt rum ser förjävligt ut, men jag tänker inte börja städa. Inte idag, inte imorn och inte på torsdag heller. För jag är en lortgris som helt enkelt inte orkar.
Men om nästa dag, när jag är igång för fullt och har saker att göra, på tex stan, och när pengarna rullar in då ska parfymen jag hitta igår handlas in. den luktar extremt gott och den sitter fortfarande kvar efter en hel natt. vilken är extremt bra för då håller den ju längre.



tror det blir den här jacka i höst/vinter, har blivit helt förälskad i den ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0