Heldag i hallen

Kom hem för typ 2 timmar sen efter att ha varit i Oscaria sen 9 imorse. Mötte upp alla ÖGFledare på Scandichotel för att äta frukost. Tyvärr så är jag ingen frukost människa utan jag blir mätt på typ två mackor, jätte konstigt eftersom jag äter som ett monster under resten utav dagen. Hur som helst så satt jag och lunkan och pratade om hennes Magaluf resa nästan hela tiden. Och det gjorde bara mig ännu mer taggad på min och tjejernas resa nästa sommar! Längtar som fan, de kommer bli magiskt.. Efter frukosten så va det dags för en tipspromenad, jag o lunkan va inte alls för bra på det och vi hade tillochmed fel på frågan som handlade om mig. haha! " Vem är vigast i munnen? Ellen , Fia eller Amanda?!" hmm , inte visste jag att vi skulle äta kolasnören utan att använda händerna, och det är något jag är riktigt bra på! haha. Jo för det va så att vi alltid hade den tävlingen på alla klass och sånt när jag gick på Hovsta och Mellanstadiet. Så ja, jag har min teknik som verkligen är inövad. muhaha
Vi hade massa övningar och lite så. och vid 4 kom det massa barn och testade på gympa. Va helt slut efter att passa massa små och söta galningar på volt och flickisar... haha. Blev helt kär i en liten kille som hette Johannes. och det bästa är att jag tror han storasyster och en av dom som ska börja i våran barngrupp på söndag! Oh han va helt berdorande.

När jag kom hem blev det att äta upp glassen som blev kvar sen igår när Emelie var här. Trodde inte jag skulle få hela för mig själv men så blev det... tur eller inte, vad tycker ni ?
Nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på ett till avsnitt av Sex and the city. den ända serien som jag verkligen älskar. kan nästan alla repliker i hela filmen + att jag börjar lära mig avsnitten nu. Love it <3



Kommentarer
Postat av: Clara

jag är bäst(H) hahahh

2009-08-31 @ 20:16:41
URL: http://tclara.blogg.se/
Postat av: Clara

jag är bäst(H) hahahh

2009-08-31 @ 20:16:44
URL: http://tclara.blogg.se/
Postat av: Clara

jag är bäst(H) hahahh

2009-08-31 @ 20:16:47
URL: http://tclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0