Min Sommar i bilder


sommaren började med skolavslutning efter ett roligt år på TBS


Midsommarfriande i Kloten med Mamma o pappa och en massa lindesbergare


För att sen åka direkt till Italien med världens bästa gäng <3


Fest med girlsen


Lagfest


Åkte till Spanien med familjen och Diyar :)


Ramla på en cykel, blödde ner en helgata och har numera ett jack över högra öga! ( aldrig varit så rädd .. )


En vecka som ledare på Sportscamp


Mycket fika och kortspel hos mormor och morfar med charlie


Shoppingturer med Anna


Två dagar i Hällefors


Tvådagarsresa till Stockholm och hem till Storasyster Jennie ( som kommer hem ihelgen ! )


Pool/glasskväll hos Sara med tjejerna <3


Vattenskidor och kräftskiva hos familjen Granberg


Mys hos Julia med Johanna o Anna


Färgade håret mörkt


Kickoff med laget samt träningsläger

och sen började skolan och nu är snart hösten här. deprimerande att allt gick så fort! Nästa sommar kommer bli bättre roligare och kanske mer händelserik. Jag och några planerar roliga resor som jag ser framimot ! oh längtar redan..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag längtar såå<3

2009-08-30 @ 21:34:24
URL: http://jeenlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0