över en helg ..



allt började i fredags , och nu ser jag ut så här. mörkt mörkt hår! har verkligen inte vant mig än. får en liten chock varje gång jag tittar i en spegel. Har ju haft brunt hår förut men aldrig såhär mörkt. Tycker iallafall att det blev rätt så bra. Mamma tycker verkligen inte om det. hon vill att jag ska vara en liten blondtös på 17 år. men det finns inte så mycket att göra åt den saken när man är lika dum som jag och färgar håret bara på skoj och det blir gult. dock är det inte gult nu. Utan väldigt mörkrödbrun, och det är tusen gånger snyggare än gult fjortishår.

Kommentarer
Postat av: svar erica:

ja tyckte de blev jättefint !

ja tror ja också ska färga brunt:S

2009-08-20 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0