Sthlm och Granbergs

helgen va riktigt bra. Va hos Jennie i sthlm torsdag till fredag. Första gången jag åkte dit själv men det blir nog fler gånger ! Vi gick runt på stan, åt b&j glass, gick på bio och bara hade det mysigt i solen. På fredagen stecktes det i solen på en gräsplätt runt brommaplan, åkte upp på stan och luncha för att sen åka hem. på hemvägen hamna jag bakom en jobbig gubbe runt 40 års åldern. Efter ca 10 minuter började det med att snubben sänkte sitt sätta till max så mina knän klämdes och hans huvud va verkligen i mitt knä. jag blev irriterad och bad honom dra upp stolen igen. Han kolla bara på mig som att jag va dum i huvet o skit i mig !! IDIOT... hur som helst så somna jag men vakna av att gubben sitter o pratar med sig själv. elr ja kanske med ölburken som han hade i handen. Får man verkligen dricka på en buss? aldrig hört talas om. Jag kom iaf hem och då kom emelie hit. vi  hyrde film och åt massa godis. Dagen efter va det bara att gå upp för att packa om väskan och dra ut till Askersund och hem till familjen Granberg. Där va dom i fullgång med att åka vattenskidor, ring och liknade. Fyfan va kul det är asså! är riktigt stålt över mig själv eftersom jag kom upp på skidorna på första försöket! Dessutom åkte jag på mage och baklänges, något jag alldrig trodde jag skulle göra. haha Efter en dag på sjön blev det kräftor och grillat. Sisådär runt 12 tiden kom jag och Denise på att vi skulle spela Rockband och det höll vi på i 3 nästan 4 timmar x). i Slutet såg vi ut som två zompisar. hahah Kul vare iaf och nu äger vi på Easy iaf. hahahaha
Åkte hem igår efter en till dag på sjön och somna nästan på engång när jag kastade mig på sängen. hur skönt som helst!



Idag ska nog jag och anna åka ut på landet (björkhaga) och ha kennymaraton med linus! haha fyfan. älska kennystarfighter. :D oj blev ett ganska långt inlägg men helgen va hur kul som helst iaf och längtar nästan till nästa år då det blir wakeboard och en starkare motor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0