Torsdag

jag har ingenting att göra. mitt rum ser förjävligt ut men jag är påtok för lat för att orka städa. Men måste faktiskt göra det.. Skolan började vid 10 idag. En lektion men den va låång. 3 timmar historia A med martin. roligt och intressant. Igentligen ska vi ha nån timme till efter lunchen men vi fick en uppgift att göra istället till nästa lektion så det är ju inte helt dumt. Nu är jag iallafall hemma o gör ingenting som ni kanske fatta. måste måste måste verkligen städa , men nej det är för tråkigt ! haha fyy. Träningen börjar inte fören vid 7 ikväll och slutar vid 10. ovanligt sent för oss men de gör inte mig något eftersom jag har sovmorgon till 1 imorgon! riktigt najs. Matte och tyska är det som står på schemat då, låter väldigt tråkigt men det blir nog bra.
 

Daniel o jag, för er som inte sett filmen lär ju gå in på facebook nu och göra det. haha snyggast på Thoren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0