Träningsläger, dag 1

om en stund ska jag och mitt förstörda hår åka till hallen. Elittruppen har komma-igång-läger. både idag och imorn, vill träna men inte åka dit. förfan ! har verkligen förstört mitt hår. alla kommer få en chock när dom ser mig.. men ta det lugnt jag ska göra nått åt de på måndag, förhoppningsvis med hjälp av Anna och Johanna. Men aja jag får stå för mina hyfs och idiotsaker. Det blir säkert bra, på måndag... Kommer hem vid 18, då har vi tränat i 6 timmar, och imorn är det 2 timmar till, alltså 14 timmar på tvådagar av nonstop gympa! Vet att det är många som inte pallar men jag har fortfarande glödden kvar och jag brinner fortfarande för min älsklingssport, Gymnastik. Skulle aldrig sluta för att göra något annat. Gymnastik och liksom en del av mig och Ellen skulle inte vara Ellen utan det, eller sina idiotiska idéer.. fyfan Hatar mig själv för det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0