Träningsläger, dag 2

Sista dagen nudå.. Det gick helt okej igår. jag fick endel saker som jag typ inte fattat förut. fast man blev ju då väldigt trött på sista mattapassat men får väl kötta på det på tisdag eller nått. Efter träning och efter maten så åkte jag hem till Sofia. Fixade de så håret ser bra ut och spelade Giutar Hero. Jag har faktiskt gjort stora framsteg på det spelet nu, och det känns ju bra.
Idag så är det bara dans. Massa nya uppvärningsdanser. Kanske inte min favvogrej precis, men måste man så måste man. Vi hörs ikväll efter att vi har varit i Halsberg och då kommer det nog också uupp en bild på det nya (mörka) håret.


en bild från USM 08, dagen jag aldrig glömmer..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0