två dagar

jasså så va man tillbaka, i sängen med datorn i knät. det börjar bli sent och jag måste nog sova snart.
de här två dagarna har varit bra och roliga med Bannyt och saruu. Fixat och donat och skoj på det. glassar, shopping, godisbitar, spel, sena kvällar, undgå polisen och göra sönder jeans med en osthyvel. bara några saker vi har underhållt oss med. Imorn är det onsdag och det betyder en dag kvar till sthlmsresan. är bjuden på filmkväll oss fille med girlsen, men vet inte när bussen går , men det ordnar sig. hinner nog vara där en stund iaf, de ska jag se till. Kan ju inte neka en riktigtjejkväll innan skolan drar igång om två veckor.
Så imorn blir det fixa och dona med biljetter och packning, torsdag-fredag = stockholm och lördag-söndag kvarnstugan och kräftskiva! har längtat efter något att göra så jag tycker bara om det här med att ha mycket att göra. men nej, nu får jag allt stänga av musiken och gå ocj lägga mig, för nu kom mammsi hem från eva. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0