Tyskalektionerna framöver

hej bloggen. jag ju säga att jag har haft en riktigt bra start på den här dagen. Ställde inte väckaklockan imorse utan vaknade av mig själv vid 10. Hur skönt som helst. Åt hemma med mamma och tog det bara lungt hela förmiddagen. Skoldagen började 12.55 med matte. vi fick ett några uppgifter som ska vara klara nästa lektion och nu har vi tyska. Väldigt lugn och skön lektion. kommer nog faktiskt gilla tyskalektionerna på fredagar! Vi har fått i uppgift att skriva en blogg varje fredag på tyska samt att fika under tiden. hur skönt är inte det! Nästa vecka är det min tur att visa upp mina baktalanger!
Nej måste ta och sätta in mig i de tyska tänkadet nu och gå över till ellenheldert.blogg.se/deutsch. Puss så länge så hörs vi mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0