Mör i bena

Haha fy vilken plojträning. Mattan gick helt okej. vi tränade på voltöppning-rondat-flickis efter som det ska bli mycket mer värt i det nya bedömningsreglementet. Men aja det är rätt så kul när man kommer rätt. dock gjorde ju jag inte det. Kom för nära hela tiden så det va omöjligt att göra nått efter men det kommer snart !
Skolan va helt okej. gjorde inte alls mycket. Lärde känna dom två nya lärarna lite och sen typ inget mer Alex kom och åt lunch med oss i bastun för första och sista gången.. Hon åker på Fredag. finns inte ord för hur stört mycket jag kommer sakna henne! minst 10 månader utan en av mina bästa vänner. det är svårt.. Men hon finns ju på nätet så jag kommer ju inte sluta prata med henne helt. För de skulle ju aldrig gå!

Imorgon blir det skola till typ 3. Hem till Eva o städa vid 4 och sen direkt möta upp Linus, Anna, Nicklas och Fanny. för Alex ska ha något säga-hejdå-grejs hos henne hela kvällen o det är nått jag verkligen inte tänker missa!


det här är verkligen en av mina favorit bilder på mig o Alex. den är fin och rar på något sätt. taget i februari 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0