Elittruppens Kick-off

Har varit igång hela dagen. Vaknade halv 7 i börkhaga för att cykla till olof plames en timme senare där själva kick-offen startade. hela dagen gick ut på att vi skulle åka runt stan och leta efter ledtrådar och göra visa uppdrag. Väldigt jobbigt men väldigt kul när man tänker efter. vi kanske va en aning neagtiva under själva dagens gång men nu när alla har kommit hem och fått vilat lite så har vi insett att dagen va riktigt rolig. Fem timmars cykeltur med lera i ansiktet, mcdonalds- hakklappar, ihopbudna händer bland annat. Men det värsta var nog när jag fick punka. Mitt humör va inte på topp och hade inte fått en matbit på hela dagen.. så lägger cykeln av när man är mitt ute i ingenstans. Piggna iallafall till när jag ( den enda som hade ombytte ) va tvungen att bada i bajsvattnet ( svartån ) för att få en ledtråd. inte kuwl. men vad gör man inte får laget? Snart så kommer det antagligen upp en massa filmer från dagen, så det är bara att håla utskick.


nu är det dags för mig att sova. ska försöka få emelie att fatta att jag orkar inte vara upp längre. haha
nattiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0