Helgen

Twinsen har precis åkt hem och jag sitter nu här i sängen o gör ingenting. funderar på att gå över till mormor och spela en omgång mulle eller kanske ta boken och sätta mig på balkongen. träningen börjar 6, om jag orkar. haha fy jag är verkligen inte i form för hårdträning men wtf det är ju kul!

Gårdagen va rolig. Massa vänner och massa skoj. Hitta ett fint och billigt linne på Gina som fick följa med mig hem tex. Älskar att fynda, haha! Efter stan blev det en snabbis hem till anna och spela Giutarhero. Herregud va jag tycker om det spelet. hur kul som helst och man blir verkligen förbannad när man inte sätter noterna. ( haha Om det inte blir nån träningen sen så kanske jag våldgästar Runessons... ) efter nån timme där mötte jag upp Julia, Johanna och Jennifer. tsm trava vi hit och hade myskväll. Julia åkte hem och tvillingarna sov kvar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0