10 dagar kvar till jul !

hemma från marieberg, är trött i fötterna och axeln! seriöst fattar inte hur min väska kan väga ton medans andras är så mycket lättare! måste verkligen byta dataväska, stört tung! går inte ens att bära utan att de gör ont i hela kroppen. okej jag kanske överdriver, men den är verkligen tung! och det gör ont i hela kroppen efter att ba bärt på den en hel dag! helt stört :o så nu vet ni de. Har iaf nästa köpt klart alla julklappar nu. bara två kvar och sen måste jag leta reda på någon bra bild på mormor o morfar. sen är jag klar! riktigt najs! 10 dagar till jul och jag har pengar kvar :D har typ aldrig hänt! så det känns ju förstår extra bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0