en dag till sen är det fredag

redan torsdag! helt sjukt va fort det har gått fast ändå inte. känns som de nyss va söndag. Samtidigt som jag gått runt med massa tankar i huvet så har veckan bara sprungit förbi. Kom hem från sjukgymnasten för en stund sen. har fått ett träningsprogram som jag ska köra dom här veckorna som är kvar. 5 för att vara exakt. :) måste säga att jag känner skillnad. har inte alls lika ont på samma sätt nu. det onda som var på dagarna är slut,. nu är det bara den jobbiga timmen efter träningarna som verkligen gör ont! men nu när jag ska extra stark, som hon sa att jag skulle behöva bli för att de inte skulle komma tillbaka, så kommer det nog bli bra och snart, efter massa stationer och mentalträning så är jag backontrack. älskar att snurra runt i luften, lite läskigt att kroppen säger nej o vägrar flytta på fötterna när jag ska köra tex en vanlig salto. har bara gjort två sen i oktober... inga vanliga flickisar eller något sånt. men snart så! jag har bestämt mig och för att jag ska kunna nå mitt bakåtmål så måste jag snart snurra som en galning igen :)!
Måste kila. ska till eva o städa som alla torsdagar. babye <3

det finns inget bättre, jag älskar det! jsm 09 lund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0