En ömtumme med glatt humör

jag är påtok för trött för att egentligen orkar skriva något. Har hjälpt Jennie med hennes lägenhet hela dagen, tror det kommer bli riktigt bra! runt 6 vandrade familjen till Schantzgatan för att checka in en lägenhet. inte precis så att vi letar något nytt. men man ska alltid vara på vakt efter guldkornet! just nu tycker jag den vi bor är nära inpå ett guldkorn, men badrummen är PÅTOK för små för att de ska vara perfekt :D men wtf de gör väl ingenting om man aldrig får vara själv i badrummet när man ska duscha. alltid någon som står o borstar tänderna, sitter på toa, eller gör något annat bara för att trängas i det lilla vita rummet. Träningen gick bra och jag känner inte alls lika mycket längre. på bara en vecka så känner jag skillnad! på torsdag ska jag dit igen och få ett styrkeprogram. så det blir nog skitbraa. Puss&Kram nu blir det lite jullåtar och fortsättningen på boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0