If u wanna be my lover ..

må ju säga att dagen har varit riktigt najs! uppvisning på idrotten efter att jag försovit mig, men jag hann och bp08a äger på att dansa! om du vill se så finns filmerna på facebook :) Efter skolan så drog vi hem till mig och började spela in geografi filmen. den blev riktigt bra! men tyvärr får jag inte lägga upp bilder eller några smakprov förens efter premiären på tisdag förmiddag! detta är för att göra det mer spännande för den välbetalda publiken!
kom nyss hem från träningen och genrepet inför söndagens luciauppvisning! fyfan va grymmt det kommer bli, speciellt den delen när jag sara och fanny tar över evves solo och kör på en tre stämmig jullåt som kommer göra alla i salen döva av häppnad! och det är ju något ingen kan missa, så 18.00 på Oscaria, Örebro! detta är ett måste.
dags för mig att hoppa in i duschen o sen bumms i säng! idol finalen imorgon ju och jag känner mig på TOPP

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

SKönt att dagen var bra :D

2009-12-11 @ 00:24:44
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0