back from spain !

äntligen hemma igen.kom in genom dörren för drygt en halv timme sen. Jennie och hennes två vänner plus lasse är här o gör det svårt att sova. Så italien! en riktig toppen vecka. allt va helt enkelt bra. rummet, träningen, hallen, havet, kanske inte vädret men vännerna gjorde det sååå mycket bättre! Jag Sandra soffan lunkan o anna åkte till venedig över en dag. en av världens finaste städer och vi såg den på ett annat sätt. det sätter som ingen annan brukar göra! ingen från en gondol o vi hoppa över de riktiga turist ställlerna, utan vi tog italenarnas del av staden.. hahha ! o till nästa gång så kom ihåg att fråga sandra vart ni ska så lovar jag att ni går fel .. :D hur som helst va veckan ett minne som ja, är obeskrivligt. Älskar er tjejer, finns inget gäng som Elitäldre ! <3 Hemresan btw va något riktigt häftigt. vi åkte förbi ett riktigt åskväder! hela planet skaka och man såg hur det blixtra utanför fönstret. ( kommer med i filmen som är halvklar.. )
Spanien, lugnt fint och härligt. inte så mycket stress utan mer sovmorgon till halv 12, sol, hav, pool och kortspel. det ända dramatiska va väl mitt fall på cykeln. på nått konstigt sätt flög jag över cykeln o slog i pannan i styret. det blev ett rätt så djupt jack, har nog aldrig sätt så mycket blod förut .. men jag överlevde! i did it. hhaha
Jag., diyar, charlie, mamma, pappa och misse hade hur som helst en kanon semester.! tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0