GREECE 2010!

Jag är verkligen knäpp! gick upp vid 9 för att jag hade lust, hur ofta händer det? springer runt i lägenheten och tare lugnt. hinner packa upp en väska innan jag åker till Annsu. Hon jag och Jennifer går på stan och det ända jag tjatar om är mina torra ben och greklandsresan som jag inte har pengar till än. haha! ni anar inte hur stööört taggad jag är på en resa som är typ hundra dagar bort och inte ens bokad! hahaha yeah. Älskar mina girls som orkar stå ut med mig när det ända jag har på hjärnan är grekland, hav, sol och party. ååhhh va jag längtar! Greece 2010 <33
Mitt i allt greklandtänkade hann vi med en snabbfika och en rosa top till mig. passar bra med nya stuff nu när jag börjat seriöst tröttna på min garderob!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0