lördag

fy vilken långtråkig dag. som vanligt vaknar jag vid 10 men somnar om till 12. går upp och gör ingenting. efter en stund kommer mamma o tjatar om att vi ska åka till mormor&morfar och fika. visst hänger jag med. har ju iaf inget att göra. tog med kameran o foto julia lite. hon är verkligen sveriges sötaste hund. Jag menar det verkligen. Jag är ingen hund älskare men det är något speciellt med den här hunden. hon älskar att sista i knä och blir arg och börjar pipa om du sätter ner henne på golvet! hon älskar när man klappar henne, och när man slutar börjar hon slicka en på handen så man ska fortsätta. haha Julia är allt go fast hon är en hund. Titta själv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0