Lördag

det va ju länge man fick vara hemma. kom hem igår natt som sakt och nu ska jag åka igen. denna gång mot stadium sportscamp för att vara ledare. Jag blir inte själv från örebro. Alexxx och Vickan vet jag är där nu. och idag åker Sara jag och daniel dit. Kommer hem om en vecka. Så nu får ni ha det så bra hemma i örebro. Och fanny i Egypten!

för tillfället ligger jag i sängen med en riktigt trött alex som planerar sina två timmar på stan. haha stackarn! om drygt en halv timme kommer sara o hämtar mig sen åker vi till stationen. måste packa ner de sista nu. vi ses om en vecka people! <3

Kommentarer
Postat av: Alex

haha xD jag åkte hem :P

2009-07-19 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0