Sista sommardagarna

min lycka dog ut rätt så fort. vaknade av ett sms från anna där de stod att biljetterna va slut. så jag fick stanna hemma. Något jag absolut INTE vill! Jag vet att jag varit borta rätt så mycket den här sommaren men jag har tröttnat på Örebro. Samma vänner , samma visa dag efter dag. det är inte så att jag itne tycker om mina älskade vänner. Jag har bara tröttnat på att sitta hemma hela dagarna. och det skulle vara så otroligt kul och skönt att bara komma bort några dagar. Har suttit kanske en halvtimme nu och letat efter nån billig resa som jag skulle kunna göra. Kanske till liseberg, skara eller något annat skoj som man kan se framimot. Men allt blir fördyrt eftersom jag måste åka tåg. försökte få mamma o pappa att ta med hela familjen ner till gbg men det gick inte så bra. dom verkar vilja sitta här o bara glo på ett korsord hela dagarna... fyyy va tråkigt!! ajjaa , får väl se vad som hittas på. just nu är jag i köket, väntar på att pappa ska komma upp från källaren så jag kan visa mitt nya och lite billigare förslag! haha det här är så kul, sålänge man inte blir besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0