En ny start

blogg.se va nu de är för nått så är jag ny medlem och tänker försöka använda den här bloggen istället för den gamla. Hoppas ni följer med hit!
De senaste dagarna har varit riktigt bra. Rolig träning i Tisdags, klasskamp i onsdags och igår var det skolavslutning. det känns lite konstigt att ha sommarlov. och det känns inte riktigt som att vi har det eftersom vi har varit lediga i typ två veckor innan avslutningen. Hur som helst kommer jag sakna alla och klassen under sommaren. vet att jag inte kommer träffa dom så mycket som jag kanske vill och det beror mycket på att jag ska kloten, italien, spanien och stadium sportscamp med bara några få dagars mellanrum. Jag tror iaf att den här sommaren kommer bli riktigt bra, kanske bättre än förra året. Min första riktiga lovdag är ju idag och när som helst kommer fanny pinga på dörren. favvofanny <3

Bilder från avslutningen kommer senare när jag fått alla och inte bara mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0