Måndag

igår kväll efter filminspelningen på oscaria, när jag skulle ta bussen till julia så gick ju bussen självklart inte dit jag skulle men det hindrade inte mig att komma dit. Pappa körde dit mig drygt en timma senare och det va riktigt svårt att komma dit eftersom adressen inte äns finns på den berömda gpsen som pappa är sååå stolt över. haha Kom iaf fram och då började vi att spela in en musikvideo till Metro Stations låt Shake it. det är hur bra som helst! Haha den blev ritkigt rolig men tror inte den kommer upp nånstans, haha ! Vi åkte tillbaka till Örebro nångång vid 2 för att leta efter min bok som jag verkligen vill läsa. Men nej, vrf då?! den finns ju verkligen ingenstans. Jag lånade iaf två böcker ifrån stadsbibloteket och sen va jag nöjd. Nu är jag hemma och gör typ ingenting. Kollat på ett avsnitt av gossip girl och väntar på att mamma ska bli klar så vi kan kolla på de absolut 2 sista avsnitten av Cityaktuen. det är riktigt sorligt att de inte kommer visas mer.. det har ju faktiskt hållt på över 10 år! o jag o mamma har väl sätt alla av dom. ååhh det är så himla bra. men ikv får jag säga hejdåå för sista gången till doktor Carter, Abby, Halene, Tony och alla andra underbara läkare på Chicagos sjukhus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0