18:12

ligger i soffan och kollar på EMA. det är repis och single ladies vann precis för bästa video!
må ju säga att den är riktigt bra. väldigt häftig och så. skulle verkligen vilja kunna skaka sådär. fatta häfigt att dansa så på dansgolvet om två månader när det är min tur att gå ut ! ska allt se till att lära mig det där. har ju somsagt två månader på mig innan jag fyller 18! 18 18 18 ..

kollade på fråga olle dokumentären igårkväll innan jag gick och la mig och må ju säga att det såg riktigt najs ut! det var det anvsnittet när dom följde några ungdomar till sunny beach. fest sex sol och bad! en hel sommar i Bulgarien. Må ju säga att jag blev rätt så taggad på att dra med mina tjejer nu nu NUU! dock verkade dom inte lika taggade på att åka dit när jag sa det. haha Anna har större planer som jag inte aldrig kommer ha råd med, och samma sak med julia. får väl åka på min egna resa till sunny beach medans dom åker på 10 000 krs semester till andra sidan jordklotet. Haha


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha ellen du ska med!

och du kmr bli så tacksam att du inte åkte till sunny beach och fick klamydia och vem vet vad för snusk!

2009-11-12 @ 22:50:15
URL: http://jeenlover.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ahhah ÄSH vi ska ju inte åka på ett bra tag

och då har du nog tjänatt ihop en hel del samma pengar!

tänk på mig som bara har sommarjobb!



haha äsh vi kanske får värre saker än klamydia

inte så attraktivt! plus att killarna är hundra ggr snyggare i austarilen

dom va fan inte ens snygga dom som va där i sunny beach ! HAHHA ;P<33

2009-11-12 @ 23:49:37
URL: http://jeenlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0