60 frågor, gud så kul !

1. Vad är ditt mellan-namn? Krisitna
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? när jag va liten ville jag heta Mona , men jag är nöjd med Ellen!
3. Är du i ett förhållande nu? kan man väl säga ^^
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? sest i typ 4 månader
5. Vem var du tillsammans med sist? G
6. Får man fråga varför det tog slut? jadu , bara blev så
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Yes
8. Vem vet mest om dig? mhmm, Anna, Emelie, Fanny o Sofia kanske :) o sen mor o syster
9. Vad gör du på fredagskvällar? bror på, tränar, festar, hemma mys, vänner. lite olika
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Sex and the city the movie <333
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej
12. Har du någonsin varit full? Haha jaa, rolig huvudvärk morgonen efter!
13. Har du testat droger? Nej men har blivit erbjuden
14. Röker du? Euw, äckligaste som finns !
15. Snusar du? never ever
16. Saknar du någon just nu? Vem som helst. är så jävla sällskapskåt!!
17. Hur mår du idag? Bra tack själv ?
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Ett (: frisk prick!
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var i Belgien med Melina och Denise :) EM i Truppgymnastik
20. Bästa minnet från sommaren? resorna !
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Finland !!
22. När var du där? för två veckor sen :)
23. Är du rasist? nej, jag är snäälll
24. Har du helt svenskt ursprung? Ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Örebro/Linde ? haha
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar/tjejer? mix it up ! haha spelar ingenroll
27. Ser du fram emot någonting just nu? Att få gå till skolan !! ärdumihuvetjagvet..
28. Sköter du skolan? Jaaaaa, jag är duktigt
29. Vad hade du för betyg förra terminen? mitt medelvärde ligger på 13 just nu ! o jag är nööjd
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG , o kommer aldrig glömma den dagen !!
31. Vilket ämne var det? flera? SVENSKA , MATTE !! :oo haha
32. Har du fått ig på ett prov? hahaha jaa x) fick göra om tyska provet 5 gånger i nian x)
33. Har du spelat/spelar du i ett band? GH Band edition ;)
34. Anser du dig vara intelligent? Smart som en ärta
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? de senaste 17 åren
36. Vilken va den värsta tiden då? Cant remember
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Nej !
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej !
39. Har du haft sömnproblem? Haft ? har !
40. Hur ofta gråter du? kan inte lita på mina humörsvängar.. 1 - kanske 7 gånger i månaden .
41. Vad gör du när du mår dåligt? ringer till dom jag litar på. tuggar på kudden och försöker somna
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mamma eller mina älsklingar<3
43. Vill något av dina ex ha tillbaka dig? Hope not
44. Vilken klass går du i nu? BP08A
45. Vilken skola? Thoren Business School ! Hell yeeah
46. Har du varit otrogen någon gång? nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? nej
48. Är du stolt över dig själv? Ja
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Hela paketet ;)
50. Vad får du ofta komplimanger för? Boobsen ;) HAHA
51. Har du lätt att få folk att skratta? om inte så börjar jag skratta själv
52. Cocacola eller fanta? Fanta freee
53. Har du några talanger? OM jag har
54. Vet du om någon är kär i dig? njea, men håller tummarna före
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja Ja och Njea
56. Vad står det i ditt senaste sms? Ska vara med mannen min, en annan dag<3
57. Hur lång är du? enochsjuttii
58. Hur mycket väger du? venne riktigt, men ligger över 50 sträcket
59. Vilken storlek har du på kläderna? S och M
60. Har du svarat ärligt? Jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0