GÖTEBORG

om 4 timmar går bussen från Örebro för att ta oss glada tjejer till Göteborg. Tror det blir jättekul. känns bra efter veckans träningar så det är bara att tare lugnt och göra det man är bäst på! Gymnastik. har sagt det förut men säger det igen.. gymnastik är det bästa som finns på alla sätt! Tror inte de är någon annan sport som har samma känsla på vi på gympan. Kompis med ALLA, även om den är 28 eller 11. Alla har lika kul och när man kommer till hallen lämnar man allt grått i vardagen och äntligen får man göra något som man älskar. allt flygga runt som en vante i luften! och sen grädde på moset är ju att få åka och tävla med sina älskade och underbaraste vänner. Det är liksom det här jag antaglien kommer komma ihåg när jag blir gammal som mormor. Känslan, kärleken och passionen till min idrott. Ska aldrig radera minnena, bilderna eller medaljerna. det är mitt liv, det enda jag är riktigt bra på och det ända jag brinner för på riktigt. Sen att jag har ett sånt stöd från mina föreldrar och bara ett stort plus i kanten. dom åker alltid ner och kollar, hejar och ställer alltid upp! Älskar er era tokar. Som idag när vi åker, tro inte att dom ska upp tidigt tidigt imorgon för att åka ner och se alla örebrolag tävla i samma pool. Hur kul som helst. Oh nu blev jag jätte taggad! får väl se till att städa hos micke fort så jag kan få åka snart.
hälsa oss lycka till ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0