Grattis Mamma <3

min älskade mamma fyller 52 idag! Jag Älskar Dig ! <3

f*ck va brun jag va!!


Systrarna Lissmats åkte precis hem. Hade hur roligt som helst igår! Ville knappt åka till bion igår! Så kul var det på gviken! var som världens största poolparty med DJPetter och hela upplevelsebadet bara för oss! GRYMT
Vi gick upp vid kvart i och hann precis till filmen. Twilight är verkligen bäst på bio. har sett den över 20 gånger o trotts det satt jag och grätt flera gånger! En halvtimmes rast fick vi mellan filmerna och där höll dom också i en new moon tävling! som jag är någolunda irriterad på eftersom dom lottade ut priserna när vi kunde typ alla svar, eller johanna rättare sagt! haha
New Moon, vet inte riktigt vad jag ska säga. Filmen var precis som boken. Alltså för mig tidsfördiv. Satt och väntade på att han skulle komma tillbaka. men dom hade verkligen lyckats med att få med allt det viktiga. Så det var riktigt bra! Bara 7 Månader till fortsättningen. och då har nog Alex hunnit hem också? :)<3

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: jaa faktiskt, och det var surt det där med att de lottade ut..!

Gick in och läste nu, alltså haha det märks att personen som skrev det inte har läst böckerna...

2009-11-20 @ 19:03:38
URL: http://rebeckaschalin.blogg.se/
Postat av: Alex

är det i juni ? tror inte jag hinner hem :(:( kommer i juli , puss på gumman ! <3

2009-11-22 @ 04:24:57
Postat av: Ellen

Jag är inte helt säker :) de va Johanna som sa att de va 7 månader tills nästa premiär ! :D äsch de blir bra iaf !

2009-11-22 @ 11:48:34
URL: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0