hemstudier

Stannade hemma idag också. Igår kväll när det va dags att sova så kom den värsta huvudvärken jag har haft på länge! den gick inte bort även fast jag drack stört mycket vatten och tog två iprem.. Somnade kanske vid 4 eller något. vet inte riktigt för jag har en regel att INTE titta på klockan när det är dags för att sova. för om man gör de och man bara ligger vaken så blir man bara stressad när man ser att klockan bara tickar på! så det är ett tips för alla er. titta inte på klockan när ni ligger i sängen på nätterna o har svårt för att somna!
Just nu sitter jag och pluggar geografi. Vill inte halka efter i allt för många ämnen och geografi är något jag kan jobba på hemma utan någon lärare. Så ja, om en halv uppgift till så har jag uppnåt gkraven på den uppgiften! WOHO. Ska läsa två sidor och skriva i lite a och b grejer i dokumentet sen så får jag vara klar för den här gången. haha Pusspåerfrånmigochester<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0