Imogen Heap - Hide and Seek

kan inte riktigt sova. har för mycket tankar i huvet. har ingenaning varför att kom nu. Jag har ju varit glad hela dag. satt på en gammal låt som jag och faanny alltid lyssnade på. och den fick mig att tänka en massa saker som har verkligen ingenting med henne att göra! hon är en av mina bästa vänner. thats it! Det är ganska lugnt i livet just nu. men endå känns det som att saker som inte ska ske händer. kan inte riktigt sätta fingret på vad det är för något jag syftar på. men låten som för övrigt är riktigt bra fick liksom igång tankarna. Tror ni alla har varit med om det här, det är nog ganska vanligt att en låt kan få ens tankar tillbaka och börja snurra runt som mina gör nu. Får väl stänga av musiken och sätta mig och läsa lite i boken så allt försvinner, brukar hjälpa. Godnatt

låten jag pratade om. lyssna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0