Jag såg en stjärna fall, de va inatt när alla sov

klockan är 22.35 och jag ligger redan i sängen, klar för att sova!
Tror jag har fått ett insektsbet på ringfingret, det kliar och gör ganska ont.
Dagen har varit bra och imorgon slutar jag 10.05. underbaart! ska hem till mickepicke o städa han gigantiska lägenhet (två rok), de tar tid! men va gör man inte för pengarna. fredagskvällen spenderas i Nora. Ska fira tvinsen. super fun!
Piece of life uf finns inte längre, utan nu tar jag och Emelie nya tag och kör stenhårt på våran aldeles egna produkt! GOGOGO
Dags för mig att leta skor! Måste hitta ett par som passar till den kläningen jag tror jag vill ha under julhelgen, haha. Skor = årlig julklapp för Moster Eva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0