JC 09

Äntligen hemma, eller så kan jag ju inte säga för nu när allt är över så vill jag ju bara åka tillbaka o göra om allting! Lördagen var grym för alla tre lagen, mitt lag körde på hur bra som helst och fick 7.95 i tumbling, 8.5 i trampett och fristående! och gick därmed vidare till final med lag 1 som vann kvalet. Sen på kvällen åkte hela gänget till liseberg och gick på julmarknaden förutom jag och 4 till som stannade hemma i klassrummet och hade tjejmys. Söndagsfinalen var även den grym. alla finallag körde på hur bra som helst och tillsist knepp lag 1 guldplatsen med slutpoängen 27.05 och vi kom 5a! är hur glad som helst. det nya friståendet gick jättebra och vi fick hur höga poäng som helst, 8.75 och 9.25! Grymt grymt grymt.

filmer och bilder kommer när tränare eller någon annan lagt upp. själv så var våran kamera urladdade så inga filmer kommer från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0