Måndagmorgon

gissa vad jag gjorde imorse. något jag gör nästan varje morgon efter en helgstävlande.. jo försov mig! och självklart hade vi ju matteprov på den lektionen. känns ju värt ! eller inte. sen så fick jag veta att jag hade glömt min plonbok på bussen igår. en tjej som jobbade på bussföretaget ringde och sa att dom hade den på deras kontor och jag fick komma och hämta den när jag ville. jag uppfatta inte riktigt var det var någonstans så jag får väl vänta tills pappa kommer hem och hjälper mig med att hitta dit! Just för stunden sitter jag i pjamas och ester ligger in kurrad i mitt fluffiga täcke och sover. Ne ska nog sätta på något avsnitt av Playa del Sole innan jag åker till skolan för dagens lektion som börjar halv 2. Choho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0