söndag och obehagligdröm!

Veckans sista dag, söndag! och jag ska tillbringa den på samma sätt som jag alltid gör på söndagar. Vakna sent, äta en stoor frukost samtidigt som man springer runt med Ester på armen, klä på sig och dra till OP skolan för att träna mina små gullungar. dock är dom som små demoner ibland, men det är fortfarande lika kul varjegång! Sen på kvällen är det alltid träning. idag inför JC som är nästa helg. ska bli kul o tävla. Älskar känslan att stå på golvet. + att mitt lag är först ut på fristående golvet med det nya friståendet. spännande spännande!

angående andra delen av rubriken så hade jag en ganska hemsk dröm. eller den va mest obegalig och nu känner jag mig ganska stressade över att någontign kommer gå fel när jag och pappa hämtar trampetten på Oscaria. det är så att vi ska få en trampett till barngruppen idag. och jag drömde att ingen ville hjälpa mig att få med mig den från hallen till OPskolan... det va jätte jobbigt att stå där på kanten av vägen och bara se pappa , charlie, micke och massa andra människor lämna mig kvar där. låter kanske inte så jobbigt men det var det! var helt ensam.. Som tur va så hände det någonting när charlie gick ifrån mig upp för en backe och bara sådär stodd Linus brevid mig och sa att allt skulle ordna sig. Och det gjorde det. Vaknade efter att han och jag kommit fram till OP och jag kunde ha trampetten till barnens träning. Vet inte riktigt varför jag drömde det här. Må ju säga att jag va ganska sur på pappa när jag vakna eftersom han lovat mig att hjälpa till med det här. fast drömmen hade ett lyckigt slut så kändes det bra. haha
får nog ringa till linus sen o säga att han va hjälten i min dröm ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0