Svinsprutan

sprutan jag och mamma tog igår mot svininfulsan har ju kommit med en del bieffektingar. känner mig helt slut och har varit så hela dagen. har gått runt och frysigt som en galning och när jag kom hem så började jag må illa och trodde jag skulle spy. som tur har jag inte gjort det än men tempen har gått upp mer än 1 grad sen jag kom hem. Aja det blir nog en tidigt kväll. Måste få bort det här så jag kan följa med skolan till gvik och sen den livsviktiga bion som jag har längtat efter i snart två veckor!
nu Ropar soffan på mig igen.. har legat här i flera timmar nu.. -.- haha. pappa kommer snart hem med glass och annat gott. det kommer nog hjälpa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0