Torsdag

Bästa torsdagen på länge. sovmorgon till halv 11, två timmar på stan med anna och hittade en fin present till mamma som fyller år imorgon. Städat hos eva och därmed tjänat lite pengar! KATCHING. och om några timmar ska jag och tjejerna ta cykeln hämta ut biobiljetterna för att sen åka vidare till Gvik och bada med skolan! för att därifrån åka snabbt som f*n för att hinna till Bion.! Jag tror att vi klarar det. haha Filmerna vi ska se är Twilight och New Moon. Har längtat ihjäl mig och om några timmar ska jag få se min älskling på Bioduken igen!


Som ni kanske fattar är jag på edwardssida! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: mandyz

Fan vilken snygg blogg ;)

blir jätteglad om du tar en titt på min o lägger till på bloglovin, så kan jag lägga till dej? ;D

mvh

Mandyz<3

2009-11-19 @ 18:42:59
URL: http://mandyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0