100 % laddad

idag åker vi :D dagen som vi väntat på sen SM är äntligen här! Om fyra timmar åker vi ifrån Örebro och mot båten som ska ta oss över havet och mot finlandet! Är jätte taggad fast jag har ont. ska bita ihop och villa under hela resan, ligga på spiken och knarka iprem (fast de inte riktigt hjälper)! Hellyeah. har nästan packat klart. har bara några saker kvar men känner att jag inte riktigt har möjligheten att böja mig ner just nu så jag tar det efter lunch.. haha

nej nu ska vi tagga med lite extra bra gympa filmer från youtube! ryser i hela kroppen, det är en sån underbar känsla !
NM grenreppet i Stockholm, STG, Bromma, Energo och Örebro

SM 09, Örebro dam final silver

USM 08, tumbling 8,8 , Guld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0