Guld gänget

ryggen gör ont och jag är trött som aldrig förr. men jag ska inte klaga för så här roligt har jag inte haft på länge. Tävlingen gick jättebra för oss och det slutade på en fjärdeplats i damklassen. vilket är sjuktbra! vi är ett ungt lag som har många år framför oss. :) Yeye
Båtresan hem och discot på banketen va ju hur roliga som helst. hah älskar mitt gäng och skulle verkligen inte kunna byta ut dom mot några andra! Jag har inte orkat letat rätt på kamera sladden än och är för trött för att resa mig upp. kan inte riktigt sova fast jag behöver det. Har fått sammanlagt 5 timmars sömn sen i igår morse och jag vet inte riktigt hur jag ska orka med en 3 timmars fristående träning till Jcupen ikväll. somnar jag bara tänker på det. Aja det blir säkert jätte bra och det blir nog en jättestor försovning imorgon när jag ska vara på praktiken halv 9. YESYES go ellen. ska vila lite till nu och lite senare kommer det endel bilder från resan.
tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0