Helg och lov

är för trött för att orka blogga. vet inte riktigt vad jag ska skriva. praktiken är över och Ester är som en lite ängel. imorgon har vi en vecka här hemma oss hos med henne :D. haah ifredags var det sista dagen på praktiken och de firade jag anna och jennifer med bio och några mysiga timmar på max för att sen gå hem till anna o kolla film. såg inte klart den helt innan fru Runesson blev för trött o jag åkte till Linus. Igår var det lördag o jag va hemma hos herrn nästan hela dagen känns de som. hahh , mor&far hämta mig och vi köpte ett klätterträd till Ester. åkte hem och gick sen på bio med familjen. så tre biofilmer på en helg ;) inte illa ellen! ( den vi såg hos anna gick på bio, och den va laglig för hon hade fått på posten av någon konstig anledning... ) idag är det söndag och vaknade av att pappa kom in o sa att mormor o morfar skulle komma över. tror dom sitter där nere nu men jag orkar inte. måste väl gå ner , annars kommer mamma slakta mig sen. elr nä men jag ska gå ner :) . om nån timme så är det barngympa. Hoppas verkligen alla deras föreldrar har kommit ihåg att virda tillbaka klockan. hah kommer säkert någon vid 4 o tror att vi ska börja! hoppas verkligen inte de. lite jobbigt. sen ikväll är det träning. får se hur mycket jag kan köra. blir iaf trampett o sen förhoppningsvis tumbling.. får se om ryggen pallar det o jag står ut med det onda. lite de som är grejen! + att jag inte vill att de ska bli värre!!  aja måste gå ner o fika nu med dom andra. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0