Lördag

Lördag allt. somna i soffan för en stund sen. såå otroligt skönt !! men nu är jag pig o redo för dagen. Egentligen vill jag gå på bio ikväll. måste se Flickan som lekte med elden men eftersom vi prata om att ha tjejkväll så vet jag inte att de kommer ske. kanske ser vi en annan film men ah nått blir det iallafall :) och om inte så får jag väl leta efter någon annan biosugen vän! Nu skulle alex varit hemma. hon vill alltid gå på bio , haha iaf när hon har pengar. :)<3 men hon är i USA så jag får tjata lite på dom andra ist. dock kommer jag misslyckas.. haha

puss&hej


bild från tidigvår 09. Kanske bli lugg igen.. dock med långt hår o lite annat snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0