skadad

ryggen gör skitont. för er som inte vet så gjorde jag lite fel igår på träningen och landa på nacken.. fick inte ont på engång utan kunde köra två varv till. sen när jag satt mig ner började jag känna att det gjorde riktigt ont i ryggen. inte uppe där jag landat utan längre ner. har aldrig haft så ont förut och det jobbiga är att det sitter kvar idag.. har rätt svårt att vara kvar i en ställning för länge så måste göra små rörelser hela tiden för att inte få riktigt ont. det enda som funkar är att ligga på spikmattan under en längre tid. dock orkar jag inte de, men sov på den förut. vid 7 ska vi åka till Roffe så ska han få kolla lite så kanske jag får veta vad det är. det gör liksom ont i musklerna men inte i dom stora längst ut. snabba rörelser gör så jag börjar gråta. känns verkligen inte kul. aja ska väl göra ingenting en stund till innan vi åker dit. hoppas linusen kommer innan. så måste jag lägga ner lite mer i resväskan tills imorn. kan säga att det inte är så roligt. det tar ett tag att lägga ner och hitta alla saker som jag måste ha med mig när ryggen skriker till varje gång jag böjer mig ner. Aja önska mig lycka till. vill verkligen verkligen verkligen vara med i helgen. åtminstående på friståendet!! det är verkligen jätte viktigt för mig. det är en stor del av mitt liv och jag bara älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0