torsdags röstning !!!

äntligen fredag. eller ja det är en dag kvar innan jag är ledig o två fristående träningar innan jag kan lägga mig ner och bara blunda. men det ska jag nog klara. Dagen har varit rätt så rolig :) satt med på två möten o har fått lite uppgifter som jag ska börja jobba med imorgon. så då får datorn följa med mig dit :) Slutade vid kanske 4 o åkte till linus för att sen åka tillbaka intill stan o träna. träningen gick ***** så jag laddar för nya tag och köttar imorn på friståendet.
Aja får väl sätta på en film så jag kan somna , natti

Och nu måste folket hjälpa mig att välja klänning till NM kvällen efter tävlingen. Alla ska vara fina o jag måste ha en reservklänning om min plan går åt helvete :D så snälla kom med idéer o rösta! need help !

1. Svart figursydd klänning från H&M med dragkedja fram. Ganska vanlig men väldigt fin.

2. Ljusblå/vit raning från Zara. Är figursydd tubtopp med mörkblå band under bystet.

3. mörkblå klänning från Vila, har paljetter o svart broderi på den nerdre delen.

har tänkt ha silverskorna till alla klänningar. känns att dom passar bäst till själva kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0