Äggröra

igår efter filmen så bestämde jag att vi skulle ut på promenad. vi bara gick o gick och när vi kom till ladugårdsängen bestämde jag att jag inte orkade mer. haha vi stannade, tog lite kort o flummade som bara vi kan göra. Eftersom jag är så lat så ville inte jag gå tillbaka utan hellre åka buss. så vi gick till närmaste busshållsplats för att kolla när den gick. vi stod där en stund och efter ett tag kom det en bil på vägen. den sakta in och vevade ner fönsterrutan. samtidigt som rutan åkte ner så kom det något vit, halvstor rundsak rakt imot mig... min första tanke var , " hmm snö i september ? var har dom hittat det?" men icke sa nicke. det var ett ägg, som slogssönder rakt på mina byxor.. fyfan va äckligt säger jag bara. från ingenting hade jag ett rått ägg rinnande ner för mina ben! haha förstår inte. ringde linus som va i närheten, snäll som han är kom han med papper så jag kunde ta bort det värsta. haha inte najs nånstans! Emelie hade riktigt kul åt det o jag kunde inget annat än skratta. tur att brallorna va gamla , skulle ändå köpa ett par nya så det ska jag fixa i veckan ;). men förstår inte hur allt sånt här radom kan hända mig..? vad gör jag för fel liksom för att folk ska kasta ägg på mig? förstår inte, så om du gör det , snälla säg vad jag ska ändra på för jag vill inte gå runt med ägg på byxorna. hahah

mysigt... blev stelt och kallt efter ett tag.. mumms !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0