Älskar sovstunder

klockan är 23.54 och jag behöver inte sova. hur skönt är inte det på en torsdag ? Börjar som sagt 12.55 imorgon något vi gillar starkt här. ska ha matte och tyska. och sen på kvällen är det träning.
Dagen har varit rätt så lugn. bortsätt att jag åkte till hallen en timma förtidigt. va så att jag somnade i soffan när jag titta på tv. vaknade upp och såg att klockan stod på XX.34 !! jag får paniken o börjar byta om för att åka till hallen. när jag kommer fram ser jag att klockan bara är 17.58 ! och träningen började 7.. smartäss som inte kollar någa. men det är jag i ett nöttskal och det får ni leva med. Nu ska jag sätta på ett avsnitt och sen sova. är rätt så trött efter träningen som gick helt okej. är jätte taggad inför tävlingen i oktober. ska bli hur kul som helst ! saknar känslan, den går liksom inte att beskriva. man är så nervös och rädd att man ska göra bort sig. men endå har man ju tränat o tränat hela terminen för just den här stunden.. och kärleken till gymnastiken blir bara starkare efter tävlingarna. man kommer så nära med laget och allt är bara kärlek rakt igenom. hur tävlingen en går .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0