baby here we go agian

HEJA JON ! det är allt jag har att säga, han äger hela scenen och han är helt underbar. snygg är han också. Mamma och jag har suttit i soffan hela dagen och tittat på tv. ganska mys och rätt så roligt. Vänner, Idol, Hollywoodfruar nu roast och snart idol igen. hejar massa på Jon, love him allot ! nu vet ni det. love jon. bäst bland alla.

Dagen i skolan va inte så speciell. fek b , idrott och sen 3 timmar UF kickoff på teatern. träffade martin där och måste säga grattis till han och dom andra my forest killarna som det går riktigt bra för. nu är dom ju riktiga företagare. målet som alla har med UF. och i år är det våran tur. och jag vet inte riktigt hur det ska gå till men jag och emelie ska komma överrens om jag så ska slå henne :D hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0