Bad Dreams

fyfan önskar att jag inte hade somnat om imorse när jag fick sms av daniel. det var den värsta drömmen jag har haft på länge och jag drömmer nästan varje natt. den var nästan för äcklig för att berätta om den! det var iaf om familjen och mina närmaste. ingen dog eller så men det var länge sen jag vaknade upp och var så otroligt arg ! fast jag visste att det bara var en dröm var jag tvungen att gå in till mor & fars sovrum för att kolla så allt såg likadant ut.. planerade tillochmed vad jag skulle göra med mormors lägenhet OM det hade varit på riktigt... o herregud, blir verkligen förbannad jag bara tänker på det.

Har ingen skola idag, eller våran lärare är borta och jag hoppade över tyskan imorse. SKA göra klart uppgiften efter lunchen och innan emelie kommer hit. måste också ringa eva och fråga om det är okej att jag kommer lite senare till henne idag. Emelie kommer som sagt hit och vi måste börja sätta igång med uf! vet inte hur lång tid det tar så måste säga till eva. Puss o hej, nu ska jag borsta tänderna och sy dräkten som har gått sönder! det är en kattastrof.. mm tråkigt att den inte är lika fin längre. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0