En gång för alla !

ååh är pistoff nu.. Dessie " den stora bloggaren " tror hon är lik Carrie Bradshaw!! IN MY ASS . Carrie är en mogen, seriös kvinna som har ett riktigt arbete och ett vanligt liv. och lilla dessie tror hon är Carrie bara för att hon har en blogg med läsare. In My Ass....

Jag älskar sex and the city. finns absolut ingen bättre serie. Allt med det är bra. Har koll på allt som händer och på något sätt känns det som att jag är de fyras bästa vän. haha men så är det ju verkligen inte. Kan alla avsnitt och vet precis vad som händer hela tiden. Jag kanske inte är ensam om att älska den här serien och att känna som jag gör. men skulle aldrig i hela mitt liv säga att Dessie är som Carrie. och förstår inte varför hon inte tar efter sina förebilder.. Både Blondinbella och Carrie är båda mogna och framgångsrika kvinnor och hon är bara en liten skit som har en blogg med många läsare... det kokar inom mig!
Aja nu ska jag sätta på mitt favvoavsnitt för kanske 5 gången idag. Sesong 6 - avsnitt ONE ! Ni som har boxen hemma bör ju också sätta på det. Vet inte varför jag tycker om just det. men tror det är för att Miranda och Steve blir ett par igen. Dock är det ju då som Carrie träffar Petrovski och han tycker jag dock inte om.. haha
men godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0