Girlsnight

nu är jag hemma efter en halv dag i skolan och tre timmar i hallen. ringde upp emelie på vägen hem och det sluta med att jag fick hit henne så nu ligger vi och kollar på sista minuten resor till flera ställen. resorna är verkligen jätte billiga nu ! så ni som har råd. ÅK !! skulle verkligen vilja göra det nu men har som sagt inte råd och tid för såna resor just nu, får vänta tills isommar när jag och anna drar :D choohoo !! kommer bli guld ! aja snart blir det väl att sätta på en film här. kanske någon skräckis och sen i taket lyser stjärnorna. grymt bra film! såg den på bio för ett några månader sen. grätt som ett litet barn i slutet, och skrattade ihjäl mig i mitten. haha oh den är så bra. den och liten ben and jerry´s , love <3

saknar alex hur mycket som helst. för er som inte vet så har hon åkt till USA och ska vara där väääldigt länge. Men tiden går nog fort o snart är hon hemma igen !! Love<3


Kommentarer
Postat av: Alex

honey ! jag saknar dig meedd !! :( puss älskar dig <3

2009-09-22 @ 06:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0